Lokalni przewodnicy reprezentują obecnie społeczność 120 milionów użytkowników. A jaka jest ich rola? Jak zostali przewodnikami? Czy to funkcja ma wpływ na firmy? Poznaj opinie od SEOSEM24 na temat Lokalnych Przewodników.
Lokalni Przewodnicy Google – kim są i jak do nich dołączyć?
Od 2015 roku, w celu dalszego rozwoju swoich usług, Mapy Google uruchomiły program „Lokalny Przewodnik”. Ideą jest nadanie statusu każdej osobie, która udostępni opinię, ocenę, zdjęcie, a nawet zasugeruje modyfikację na stronie Google Moja Firma.
Jaki jest w tym cel Google?
Po pierwsze, umożliwia wzbogacenie plików Google Moja Firma o treści stosunkowo aktualnej jakości, a przede wszystkim reprezentujących rzeczywistość, ponieważ informacje te są wysyłane przez konsumentów, a nie przez same firmy. Drugim jest stworzenie społeczności takiej jak sieć społecznościowa.
Kim jest lokalny przewodnik Google? Jak nim zostać? Grywalizacja Google
Aby zmotywować internautów do interakcji, Google rozwinął tę funkcjonalność tak, jakby była grą. W Lokalnym przewodniku jest 10 poziomów. Aby awansować, musisz zdobywać punkty, a do tego wystarczy:
- publikować komentarze,
- udostępniać zdjęcia lub filmy,
- dodawać nowe miejsca itp.
Ogólnie możesz zdobywać punkty na kilka różnych sposobów. Na przykład, jeśli dodasz miejsce, otrzymasz 15 punktów, jeśli opublikujesz opinię, otrzymasz 10 punktów, jeśli zostawisz samą ocenę, otrzymasz tylko 1. W tabelce poniżej znajdziesz wyszczególnione wszystkie punkty.

Dostaniesz poziom 1, wykonując tylko jedną prostą interakcję. Dla poziomu 2 konieczne jest osiągnięcie 15 punktów. Aby uzyskać poziom 10, musisz osiągnąć 100 000 punktów.

Jaki jest sens osiągania poziomów w Lokalnym Przewodniku?
Dla internautów, od poziomu 4 wzwyż, otrzymasz pierwszą odznakę. Pozwalają one zwiększyć widoczność opinii. Ponadto otrzymują przywileje, takie jak wczesny dostęp do funkcji Google i inne wyjątkowe korzyści.
Co roku Google organizuje Local Guide Connect, które zrzesza 200 lokalnych przewodników z poziomem powyżej 5 z różnych krajów.
Lokalni Przewodnicy i jaki mają wpływ na Google Moja firma?
Gdy internauci uczestniczący w programie Lokalni Przewodnicy zdobędą plakietkę, ich opinie staną się bardziej widoczne – podkreśla SEOSEM24. Dla firm bardzo ważne jest, aby zwracać uwagę na opinie tych internautów, ponieważ jeśli jest to komentarz negatywny, należy szybko zareagować, głównie ze względu na ryzyko pojawienia się na górze w opiniach Google Moja Firma.
Lokalni Przewodnicy Google – Pomagają czy szkodzą?
Google zaczął podkreślać wrażenia Lokalnych Przewodników w publikowanych przez nich opiniach. Na niektórych opiniach publikowanych przez Lokalnych Przewodników możesz teraz zobaczyć „tagi” oznaczające liczbę opinii opublikowanych w tym samym mieście lub kategorii.
Prawdziwe i teraźniejsze – opinie od użytkowników
Ogólnie można powiedzieć, że Lokalni przewodnicy to ludzie, którzy dodają Mapom Google potrzebnej witalności. Ponieważ publikują oceny, piszą opinie, publikują zdjęcia i filmy, a także sprawiają, że wybór miejsca, do którego chcą udać się inni, jest przyjemniejszy i łatwiejszy. O wiele lepiej jest wybrać restaurację, kiedy można zobaczyć zdjęcia jedzenia, prawda?
Twoja firma powinna bliżej przyjrzeć się temu narzędziu, ponieważ ludzie, oprócz tego, że są z natury krytyczni, mogą też wystawiać pozytywne rekomendacje. Ponadto to pomaga obliczyć Twoją popularność, zadowolenie konsumentów, a nawet eksponuje elementy graficzne, które pokazują Twoje produkty i/lub usługi. Innymi słowy, stawką jest wizerunek Twojej firmy.
Opinie – Lokalni Przewodnicy
Jak wszystko w życiu biznesowym, każde narzędzie niesie ze sobą korzyści i zagrożenia. Lokalny Przewodnik, będąc narzędziem otwartym, może zrobić wiele dobrego, ale i także popsuć wizerunek Twojej marki. Oto słynne „dwie strony medalu”:
Korzyści, jakie może Ci przynieść Lokalny Przewodnik
Zdjęcia i filmy: Te dwa narzędzia graficzne pomagają zaprezentować Twoją organizację lub produkty. Co więcej, jeśli są dobrej jakości, wzmacniają wizerunek marki.
Pozytywne komentarze: nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż świadomość, że to, co zaplanowano, zostało dostarczone, prawda? Dlatego pozytywne komentarze mogą współpracować na wiele sposobów:
- nowi klienci,
- motywacja zespołu,
- większa sprzedaż.
Gwiazdki – od dawna reprezentują satysfakcję konsumentów. Jeśli Twoja firma ma 5 gwiazdek, wszyscy, którzy przejdą obok, będą mieli dobre wrażenie.
Możliwość odpowiedzi – tutaj Twoja organizacja ma głos i prawo do dziękczynienia lub obrony. Dlatego ważne jest, aby zawsze być uważnym i mieć pracownika skupionego na pracy z odpowiedziami.
Pracownicy – ponieważ nie ma określonych kryteriów, mogą w nim uczestniczyć również pracownicy Twojej firmy. Ważnym punktem jest tutaj rozmowa o codziennym życiu firmy, zjednoczeniu zespołu oraz o tym, jak dorastali osobiście i zawodowo.
Lokalni Przewodnicy mają też drugą stronę medalu
Dowolność i publiczność – ponieważ każdy ma możliwość dodania opinii o Twojej firmie, ponieważ do oceny wystarczy mieć ukończone 18 lat i konto Google, ocena nie zawsze ma odpowiedni ton. Dzieje się tak, ponieważ są ludzie, którzy oceniają bez wiedzy i innych istotnych cech.
Równowaga emocjonalna – będąc mediami cyfrowymi, istnieje działanie i reakcja. Jest to problem, ponieważ jeśli w tej chwili wystawiający nie ma równowagi emocjonalnej, może użyć wulgaryzmów i nie przekazać jasno tego, co się stało. Przypadek tej wagi wpływa na wizerunek marki i utrudnia reagowanie w poszukiwaniu rozwiązań.
Konkurencja i negatywne opinie – Od zarania handlu konkurencja była przeszkodą. Istnieją już przypadki, które można zaobserwować we własnej społeczności reklamodawców Google, złych recenzji konkurencji lub osób, które nie są prawdziwymi klientami marki.
Opinie Google, jak je pozyskiwać i dlaczego są tak ważne?
Miej oko na obsługę klienta! Dzięki funkcji Lokalnego Przewodnika i wszystkim korzyściom, jakie przynosi ona oceniającym, Twoja firma powinna być zawsze czujna. Ponieważ konsumenci, szczególe Ci wyżej rangą w Lokalnym Przewodniku, mają teraz więcej powodów do wyrażania swoich opinii. W końcu kto nie lubi otrzymywać zachęty? Dlatego niezależnie od medium, na którym działa Twoja firma, musisz być na bieżąco z obsługą klienta. Jeśli opinie nie są takie, na jakie zasługujesz i powinny być lepsze, powinno być ich więcej, lub chcesz usunąć negatywne komentarze, możesz poprosić specjalistów w tej dziedzinie –Najlepsza agencja SEO w Polsce.
Lokalni Przewodnicy Google – jaka jest cena za opinię?
Oprócz powyższej wskazówki należy również zwrócić uwagę na następujące działania:
- mieć empatię i rozumieć konsumentów,
- wykorzystać otrzymane informacje zwrotne,
- wspierać klienta po sprzedaży.
Tak więc te 3 punkty, są niezawodnymi praktykami obsługi klienta. Jeśli więc szukasz dobrej opinii, pracuj z tymi procesami i angażuj swoich pracowników, aby osiągnąć doskonałość.
Aby pomóc ludziom lepiej zorientować się w wyborze produktu lub usługi, Lokalni Przewodnicy Google dają również firmom możliwość stworzenia pozytywnego wizerunku.
Rada dla firm – traktuj wszystkich klientów tak serdecznie, jak to możliwe i dostarczaj niesamowitych wrażeń!
Rada dla oceniających – bądź przejrzysty w ocenach i przekazuj jasne komunikaty.
Recenzje Google Moja Firma – jak z nich korzystać, aby osiągnąć najwyższe pozycje w Google – opinie SEOSEM24
Opinie Google mają wpływ na ponad 15% wyników wyszukiwania lokalnego. Dlatego zarządzanie tymi opiniami i recenzjami musi być częścią codziennego życia każdego specjalisty ds. marketingu, aby wzmocnić reputację sklepów czy usług, ponieważ ma to silny wpływ na przyciąganie nowych klientów i podejmowanie przez nich decyzji zakupowych.
Co musisz wiedzieć o zarządzaniu opiniami Google, aby poprawić rankingi wyszukiwania i przyciągnąć do swoich sklepów dużo więcej klientów?
一 Dziś na prezentację wyników wyszukiwania lokalnego wpływ ma ważny atrybut – jakość reputacji online placówek. Mam na myśli recenzje online, opinie konsumentów na temat doświadczeń marki, publikowane na profilach firm w Google Moja Firma. Aby dać wyobrażenie o znaczeniu opinii Google przy podejmowaniu decyzji o zakupie, konsumenci mogą filtrować wyniki według liczby gwiazdek, a według badań 57% konsumentów nie ufa firmom z mniej niż 4 gwiazdkami. Poza tym zdobywanie opinii w Google jest jedną z najważniejszych rzeczy dla pozycjonowania w lokalnych wyszukiwaniach. 一 odpowiada jeden z pracowników SEOSEM24 na pytanie w temacie opinii.
Jak uzyskać więcej opinii w Google Moja Firma?
46% wszystkich wyszukiwań w Google ma charakter lokalny. Według Google 50% konsumentów, którzy wyszukują lokalnie na swoich smartfonach, odwiedza sklep w ciągu jednego dnia, a 18% tych wyszukiwań prowadzi do zakupu w ciągu jednego dnia.
Oprócz tego, że opinie Google są pozytywną i bezpłatną reklamą Twojej firmy, zwiększenie liczby opinii w Google zwiększa Twoje szanse na przyciągnięcie większej liczby klientów i otrzymanie jeszcze większej liczby recenzji.
Po pierwsze, aby otrzymywać opinie od klientów w Google, musisz mieć konto Google Moja Firma. Następnie, po utworzeniu konta, możesz poprosić swoich klientów o opinie, wysyłając link do recenzji za pośrednictwem WhatsApp, Facebooka, Twittera lub e-mailem. Możesz również wydrukować kod QR linku i umieścić go na terenie placówki.
Proszenie o ocenę w Google to doskonała okazja, by złotym kluczem zamknąć sprzedaż z zadowolonymi klientami.
Dzieje się tak dlatego, że ten klient, oprócz poczucia wartości, pozostawi Cię z super pozytywną oceną swoich doświadczeń z Tobą! Im więcej masz recenzji, tym większa szansa na zdobycie najwyższych pozycji organicznych w Google.
Poproś o to swoich klientów jak o „przysługę”. Jeśli Twoi klienci mieli dobre doświadczenia z Twoją firmą, zwykle będą bardziej niż chętni do „odwdzięczenia się” pozytywną recenzją. Proszenie o opinię w formie „przysługi” zmniejsza poczucie zobowiązania Twoich klientów. Według Forbesa sprawia to, że z większym prawdopodobieństwem zrealizują Twoją prośbę.
Większość zadowolonych klientów zapytanych we właściwy sposób z przyjemnością wystawi dobrą recenzję. 7 na 10 konsumentów opublikuję recenzję, jeśli zostaną o to poproszeni. Więc nie przegap tej okazji!
Daj klientom powód do napisania recenzji – byle był dobry
Podanie powodu Twojej prośby zwiększa szanse Twoich klientów na spełnienie Twojej prośby nawet o 33%. Badania przeprowadzone przez profesora z Harvardu w 1978 r. ujawniły siłę słowa „ponieważ”. Wniosek z badania jest taki, że podanie komuś powodu, dla którego o coś prosisz, zwiększy Twój wskaźnik sukcesu, bez względu na przyczynę. A gdyby ktoś nie wierzył Cialdini opisał to dobrze w swojej książce.
Prosząc o recenzję, podaj powód. „Ponieważ chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie” lub „ponieważ zależy nam na tym, co myślisz o naszej usłudze lub produkcie” może być tylko kilkoma dodatkowymi słowami, ale mogą one znacznie poprawić Twój wskaźnik odpowiedzi.
Podziękuj za chęć wystawienia recenzji
Jeśli chodzi o obsługę klienta, wdzięczność jest zawsze dobrym pomysłem. W badaniu odpowiedzi na zimne wiadomości e-mail odsetek odpowiedzi gwałtownie wzrósł, gdy wdzięczność została wyrażona z wyprzedzeniem.
Odpowiedz na wszystkie swoje recenzje
By uzyskać lepsze rankingi i więcej opinii powinieneś odpowiadać na wszystkie wystawione opinie. Podziękuj za te dobre opinie od swoich klientów i pokaż, że ich doceniasz. W przypadku opinii negatywnych, możesz się do nich ustosunkować, zaprzeczyć lub wytłumaczyć sytuację, czy też podziękować za konstruktywną krytykę i skontaktować się z klientem w celu wynagrodzenia nieprzyjemnych doświadczeń. Albo jeśli uważasz że nie ma u Ciebie w firmie takiego klienta zgłosić się do SEOSEM24 i poprosić o pomoc. Na pewno mając tak dobre opinie pomogą Wam.
Jak odpowiadać na opinie klientów w Google Moja Firma? – Opinie SEOSEM24
Odpowiadanie na Twoje recenzje regularnie informuje Google, że jesteś aktywną marką i zasługujesz na najwyższe pozycje organiczne. Nie wspominając o tym, że 45% konsumentów chętniej wybiera firmy, które odpowiadają swoim klientom. Dzieje się tak, ponieważ według Google odpowiadanie na te recenzje pomaga po prostu zdobyć zaufanie.
Co więcej, odpowiadanie na recenzje online jest również doskonałą okazją do poprawy SEO Twojej marki i znalezienia większej liczby wyników w wyszukiwarkach internetowych.
Gdy odpowiesz na opinię, pojawi się ona pod opinią klienta w wyszukiwarce i Mapach Google oznaczona jako „Odpowiedź właściciela”. Użyj tego pola odpowiedzi, aby wprowadzić słowa kluczowe, które są ważne dla Twojej firmy.
Prawidłowo odpowiadaj na opinie klientów – radzi SEOSEM24 – opanuj tę praktykę!
Obecnie każda firma może być oceniana w Internecie poprzez oceny i recenzje. Klasyfikowana jako dobra, średnia lub zła. Ten rodzaj treści jest coraz bardziej powszechny w codziennym życiu konsumentów i oczekują oni odpowiedzi na to, co napisali.
Aby dać Ci wyobrażenie, 45% konsumentów jest bardziej przychylnych wybieraniu firm, które odpowiadają swoim klientom.
Jaką strategię stosuje Twoja firma, aby odpowiadać na recenzje klientów?
Opinie to nic innego jak społeczny dowód wiarygodności Twojej firmy. Dobre zarządzanie odpowiedziami może zagwarantować większą wiarygodność, lepsze połączenie z odbiorcami, a nawet generować „szum”, zwiększając widoczność Twojej marki w sieci.
Jeśli nadal nie wiesz, jak odpowiadać na recenzje, w poniżej dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zacząć robić to jak profesjonalista. Odpowiadanie na opinie możesz zlecić też firmom takim jak SEOSEM24.
Dlaczego ważne jest, aby Twoja firma odpowiadała na recenzje?
Firmy, które odpowiadają na recenzje klientów online, bardziej dbają o swoich klientów. Dzisiaj, gdy konsumenci w takim samym stopniu polegają na rekomendacjach znajomych, jak na recenzjach online, wpływ tego, jak reagujesz na te treści w sieci, ma ogromny wpływ na Twoją firmę. Ponadto konsumenci oczekują, że firmy odpowiedzą na ich opinie. Większość z nich oczekuje odpowiedzi w ciągu najbliższych 7 dni – 21% oczekuje odpowiedzi w ciągu najbliższych 24 godzin. To może być doskonała okazja dla Twojej firmy. Ponieważ angażowanie klientów, którzy już są entuzjastycznie nastawieni do Twojej firmy, jest idealnym sposobem na stworzenie lojalnych odbiorców i silnej sieci rekomendacji.

Aktywne angażowanie się w pozytywne rozmowy online na temat Twojej marki z lokalną społecznością może również zachęcić innych do udziału w tej rozmowie, generując więcej szumu i widoczności Twojej marki oraz pozytywnie wpływając na wyniki wyszukiwania.
Błędy, których należy unikać podczas odpowiadania na recenzje
Pierwszym błędem jest bycie impulsywnym w obliczu negatywnych recenzji. W przypadku negatywnych recenzji bycie impulsywnym i osobiste przyjmowanie negatywnej opinii jest błędem popełnianym przez niektóre firmy. Ta reakcja szkodzi Twojej firmie na kilka sposobów:
- ta treść jest publiczna, więc wszyscy zobaczą Twoje złe nastawienie,
- istnieje ryzyko, że Twoja odpowiedź stanie się wirusem, jeśli inni konsumenci również utożsamią się ze skargą i zaangażują się w dyskusję.
Ten prosty błąd może spowodować straty w sprzedaży i przez jakiś czas zaszkodzić wizerunkowi Twojej marki i pojawić się na szczycie wyników dotyczących Twojej firmy.
Drugim błędem jest ignorowanie negatywnych opinii
Odpowiadanie tylko na pozytywne komentarze i ignorowanie negatywnych to zły pomysł. Po pierwsze dlatego, że dajesz obraz ignorowania problemów swoich klientów, którzy chcą być przez Ciebie zauważeni. A po drugie, dlatego, że odrzucasz możliwość odwrócenia złego wrażenia przeprosinami.
Odpowiedzi zmechanizowane i bezosobowe
Naciśnięcie „ctrl c + ctrl v” i zapewnienie odpowiedzi na wszystkie recenzje jest pójściem na łatwiznę. Kiedy klient zostawia recenzję, chce być wysłuchany. Taka odpowiedź to zły sposób. Wyobraź sobie, że Twój klient właśnie miał fantastyczne doświadczenie w Twoim hotelu i zostawia Ci fantastyczną recenzję. Zamiast skorzystać z okazji aby mu podziękować, dajesz mu „ctrl c + ctrl v” i tracisz szansę na jeszcze większe zadowolenie tego klienta, zwiększając swoje szanse na zatrzymanie go, a kto wie, nawet uczynienie z niego ambasadora marki.
Poświęć trochę czasu na odpowiedź
Im krócej odpowiesz, tym większy będzie pozytywny wpływ na postrzeganie Twojej firmy przez klienta – zwłaszcza jeśli opinia jest negatywna. Odpowiadanie, gdy klient jest nadal podekscytowany wspaniałym doświadczeniem, zwiększa również Twoje szanse na wygenerowanie pozytywnego szumu dla Twojej firmy, ponieważ mogą być skłonni do dzielenia się Twoją odpowiedzią na swoich profilach społecznościowych, dzięki czemu Twoja marka będzie widziana przez więcej osób. A tego typu media są lepsze niż jakiekolwiek płatne treści, ponieważ 85% konsumentów ufa recenzjom online tak samo, jak osobistym rekomendacjom.
Jak dobrze odpowiedzieć na recenzję w GMF?
Bądź osobisty i autentyczny! Twój klient chce poczuć się jak osoba, której opinię przeczytano, zaopiekowano się nią, a do tego odpowiedziano na jej treść nie mechanicznie. Możesz to zrobić, po prostu cytując jego imię w odpowiedzi i powtarzając niektóre uwagi, które poczynił w komentarzu.
Bądź obiektywny w odpowiadaniu na opinie klientów
Bądź jasny i bezpośredni. Konsumenci nie mają cierpliwości, aby czytać poematy w formie odpowiedzi. Skoncentruj się tylko na tym, co najważniejsze dla Twoich klientów.
Bądź przyjazny i uprzejmy
Twoje odpowiedzi bezpośrednio wpływają na postrzeganie wizerunku Twojej firmy przez klientów. Zawsze bądź uprzejmy w swoich odpowiedziach, zwłaszcza tych negatywnych. Pamiętaj, wszyscy patrzą. Żarliwa odpowiedź od Ciebie może bardzo zaszkodzić Twojemu wizerunkowi.
Wpisz imię klienta w odpowiedź na opinię i podziękuj
Kiedy wymawiasz imię klienta, natychmiast zwiększasz z nim kontakt. Zwróci większą uwagę na to, co masz do powiedzenia. I zawsze dziękuj, to najmniej do zrobienia.
Jakie są rodzaje recenzji, które może otrzymać firma?
Taki rodzaj chce otrzymać każda firma – mowa o opiniach pozytywnych. Jest to bezpłatna reklama o wysokiej postrzeganej wartości, ponieważ według badań recenzje online wpływają na decyzje zakupowe w takim samym stopniu, jak polecenia od znajomych. A sekretem uzyskania o wiele więcej pozytywnych recenzji jest skupienie się na wrażeniach klientów.
Dlaczego odpowiadać? Ponieważ są świetną okazją do zwiększenia zaangażowania wokół Twojej marki i zachęcają innych klientów do udziału w rozmowie, generując więcej szumu i widoczność dla Twojej firmy. A to jest świetne zarówno dla reputacji Twojej firmy w Internecie, jak i dla sprzedaży, ponieważ potencjalni klienci będą widzieć te pozytywne treści o Tobie.
Możesz też otrzymać negatywną opinię…
Wiele firm obawia się otrzymania negatywnej opinii i słusznie, ponieważ oznacza to, że coś poszło nie tak. Ma to jednak dobrą stronę – przynajmniej wiesz, że możesz to naprawić. Czasami jest to kwestia, która od jakiegoś czasu powtarza się, ale do tego momentu żaden klient jej nie skomentował.
Dlaczego odpowiadać na negatywne opinie? To doskonała okazja, aby cofnąć złe wrażenie. Zignorowanie pogorszy wizerunek Twojej firmy. A odpowiadanie pokazuje, że martwisz się o dobre samopoczucie swoich klientów i że ich słuchasz. Badania pokazują, że odpowiadanie na negatywne recenzje natychmiast zmienia negatywne postrzeganie klienta.
Same oceny – wystawione gwiazdki
Są to te opinie, które klient po prostu wystawia na ocenę, zwykle od 1 do 5. Ten rodzaj recenzji jest oczywiście wart mniej niż komentowane. Jednak nadal są bardzo mile widziane, ponieważ przyczyniają się do ogólnej średniej ocen biznesowych.
Dlaczego odpowiadać na takie opinie? Odpowiadając, możesz zapytać, co podobało się klientowi najbardziej, w ten sposób zamieniając recenzję bez komentarza na tę z komentarzem. Lub zapytaj, co możesz zrobić, aby poprawić swoje usługi (jeśli jest to ocena negatywna) i uzyskać cenne spostrzeżenia.
Wulgarne recenzje, recenzje oczerniające, negatywne recenzje fałszywych klientów
Jest to rodzaj recenzji, której żadna firma nie chce widzieć z oczywistych powodów. Zniesławiająca treść jest bowiem niczym innym, jak zamachem na honor, szkodząc reputacji. Na szczęście nasze prawodawstwo postępuje w tej dziedzinie i dzisiaj ci ludzie mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności również za negatywne opinie.
Dlaczego odpowiadać? Najlepiej byłoby najpierw skonsultować się z ekspertem i ocenić znaczenie i charakter tej recenzji, jej potencjalne szkody oraz to, czy konkretna reakcja może pogorszyć sytuację – doradza SEOSEM24, dodając, że każda taka opinia powinna być potraktowana indywidualnie, jako osobny przypadek, i że można z nimi walczyć.
Lista kontrolna odpowiedzi na pozytywne recenzje
- Powitaj klienta po imieniu.
- Podziękuj za komentarz.
- Powtórz ważne punkty wymienione w recenzji.
- Bądź zwięzły w swojej odpowiedzi.
- Podaj nazwę firmy lub słowa kluczowe.
- Zachęcaj klientów do działania.
- Udostępnij recenzję.
Postaraj się dopasować swoją odpowiedź do kontekstu opinii. A jeśli potrzebujesz pomocy z opiniami w Google Moja Firma, możesz skorzystać z usług firm takich jak SEOSEM24 – najlepsza agencja SEO, która z pewnością chętnie Ci pomoże. Zarówno w uzyskaniu większej liczby pozytywnych opinii, jak i w walce z tymi negatywnymi, a nawet nieuczciwymi opiniami, na jakie każdy przedsiębiorca może się natknąć.